TUOTEPALAUTUKSET:
Eikö tuote ollut sittenkään sopiva?
Kun haluat palauttaa tuotteen, ilmoita aina ensimmäiseksi palautuksesta lomakkeella osoitteessa:
www.macea.fi/asiakaspalautus/
- Kun asiakaspalautuslomake on täytetty, voitte palauttaa paketin matkahuollon toimipisteeseen
- Ilmoittakaa pakettia palauttaessanne sopimusnumeromme: 954 9448
- Palauttaminen palautuskoodillamme on ilmaista, pois luettuna rahdilla toimitettavat tilaukset.
- Tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä (ei koske yritysasiakkaita).
- Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa sekä alkuperäisessä myyntipakkauksessaan.
- Tuotteita ei tule palauttaa ilman asiakaspalautuslomakkeen täyttöä!
- Emme nouda/vastaanota palautuksia ilman asiakaspalautusilmoitusta tai ilman palautuskoodia lähetettyjä palautuksia.
Matkahuollon sopimusnumero: 954 9448
REKLAMAATIOT:
Kun haluat reklamoida tuotteesta, tee reklamaatio lomakkeella osoitteessa:
www.macea.fi/reklamaatio/
Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman pian. Keskimääräinen reklamaatiokäsittelyaikamme on 2-3 arkipäivää.
Emme käsittele reklamaatioita viikonloppuisin tai puhelimitse.
Mitä voit reklamoida:
- Jos tuote on viallinen
- Jos saamasi tuote ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen
- Jos tuotteesta puuttuu osia tai saamasi tilaus on muuten vajavainen
- Tuote on rikkoutunut takuun voimassa olon aikana
Huom. kulutusosat (esim. koneiden/laitteiden hihnat ym) eivät sisälly takuun piiriin, ellei kulutusosa ole jo lähetyksessä rikkoutunut tai se rikkoontuu muulla kuin kulutuksella aiheutuvalla tavalla. - Paketti on kuljetuksessa vaurioitunut. Huom! Asiakkaan on aina huomautettava noutaessa Postin / Matkahuollon henkilökunnalle, jos huomaa paketin olevan vaurioitunut / rikkoutunut kuljetuksessa.