Reklamaatiot maceakauppa.fi -verkkokaupasta ostetuille tuotteille

Voit tehdä reklamaation jos saamasi tuote on saapunut rikkinäisenä, se ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen tai siitä puuttuu osia.
Reklamaatiot osoitteeseen reklamaatiot@macea.fi

Reklamaatiota varten tarvitsemme kuvan, jossa näkyy selkeästi virheellinen tai rikkoutunut osa. Reklamaatiopyyntöä tehdessäsi, selitäthän myös mahdollisimman tarkasti reklamaation syyn. Jos mahdollista, lisää reklamaatioon myös rikkoutuneen osan osanumero, jonka löydät tuotteen manuaalista. Reklamaatiopyyntöön vaadittavat tiedot (tilauksen numero ja tilauksen viite) löydät sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta. Muistathan myös kertoa reklamaatiota tehdessänne mieluisimman tavan yhteydenotollemme (puhelin tai sähköposti).

Huolella tehty reklamaatiopyyntö nopeuttaa reklamaatioprosessia!

Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman pian, viimeistään 7 arkipäivän kuluessa. Emme käsittele reklamaatioita viikonloppuisin tai puhelimitse.

Mitä voi reklamoida:

  • Jos tuote on viallinen
  • Jos saamasi tuote ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen
  • Jos tuotteesta puuttuu osia tai saamasi tilaus on muuten vajavainen
  • Tuote on rikkoontunut takuun voimassa olon aikana
    Huom. kulutusosat ( esim. lumilinkojen ja harjakoneiden hihnat ym. ) eivät sisälly takuun piiriin, ellei kulutusosa ole jo lähetyksessä rikkoutunut tai se rikkoontuu muulla kuin kulutuksella aiheutuvalla tavalla.
  • Paketti on kuljetuksessa vaurioitunut
    Reklamaatio tehtävä välittömästi noutaessasi / vastaanottaessasi pakettia tai viimeistään 7 vrk sisällä siitä, kun olette vastaanottaneet/ noutaneet paketin: reklamaatiot@macea.fi

Huutokaupat.com -kautta ostetut tuotteet:

Mikäli ostitte tuotteen huutokaupat.com palvelun kautta, pyydämme Teitä olemaan heihin yhteydessä. Tavara on huutokaupat.com omaisuutta, joten tuotereklamaatiot kulkevat heidän kauttaan.

Rahapalautukset sekä hyvitykset :

Kun varasto on käsitellyt palautuksesi ja todennut reklamaation aiheelliseksi, korvaamme tuotteen joko rahallisesti tai uudella tuotteella.

Rahapalautukset:

  • Jos maksoit tilauksesi verkkopankin kautta, saat Paytraililta sähköpostiviestin koskien rahojesi palautusta.
  • Luottokortilla maksetuista tuotteista palautus hyvitetään luottokorttitilillesi.
  • Laskulla ja osamaksulla maksetuista tilauksista hyvitykset tehdään laskulle Paytrailin tai Klarnan kautta.
  • Käteisellä maksetuista tuotteista teemme hyvityksen pankkitilillesi. Asiakaspalvelumme on tällöin Teihin erikseen yhteydessä.

MUUT KUIN REKLAMAATIOSTA JOHTUVAT PALAUTUKSET

HUOM! Ei koske huutokaupoista ostettuja tuotteita!

Kun haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä ensin asiakapalveluumme puhelimitse / sähköpostitse.

Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä. 14 vuorokauden palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita. Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa, ja se tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa hyvin pakattuna. Huonosti pakattu tuote saattaa rikkoutua kuljetuksessa. Asiakas on vastuussa tuotteen palautuksesta.

Palautus on aina tehtävä postin palautusnumerollamme, jonka saat asiakaspalvelusta sähköpostitse tai soittamalla.

  • Ilmoita palautusnumero Postin toimipisteen virkailijalle pakettia lähetettäessäsi tai kirjoita se paketin päälle.
  • Säästä kuitti palautuksesta siihen saakka, kunnes hyvitys on tehty.
  • Mikäli tuote vaatii erillisen noudon, asiakas vastaa tuotteen palautuksesta aiheutuneista kuluista.
  • Pidätämme palautettavasta summasta toimitus- ja palautuskulut.
  • Tuotteita ei tule palauttaa ilman palautuspyyntöä tai palautuslappuja! Palauttaminen ilman palautuspyyntöä viivästyttää palautuksen käsittelyä ja rahanpalautusta.
  • Emme nouda postipakettina lähetettyjä palautuksia Postista.
  • Kun tuote on palautunut meille ja olemme tarkistaneet tuotteen myyntikunnon, niin tuotteen hinta hyvitetään takaisin.