TUOTEPALAUTUKSET:


Eikö tuote ollut sittenkään sopiva?
Kun haluat palauttaa tuotteen, ilmoita aina ensimmäiseksi palautuksesta lomakkeella osoitteessa:
www.macea.fi/asiakaspalautus/

  • Kun asiakaspalautuslomake on täytetty, voitte palauttaa paketin matkahuollon toimipisteeseen
  • Ilmoittakaa pakettia palauttaessanne sopimusnumeromme: 954 9448
  • Palauttaminen palautuskoodillamme on ilmaista, pois luettuna rahdilla toimitettavat tilaukset.
  • Tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä (ei koske yritysasiakkaita).
  • Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa sekä alkuperäisessä myyntipakkauksessaan.
  • Tuotteita ei tule palauttaa ilman asiakaspalautuslomakkeen täyttöä!
  • Emme nouda/vastaanota palautuksia ilman asiakaspalautusilmoitusta tai ilman palautuskoodia lähetettyjä palautuksia.

Matkahuollon sopimusnumero: 954 9448

REKLAMAATIOT:

Kun haluat reklamoida tuotteesta, tee reklamaatio lomakkeella osoitteessa:
www.macea.fi/reklamaatio/

Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman pian. Keskimääräinen reklamaatiokäsittelyaikamme on 2-3 arkipäivää.
Emme käsittele reklamaatioita viikonloppuisin tai puhelimitse.

Mitä voit reklamoida:

  • Jos tuote on viallinen
  • Jos saamasi tuote ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen
  • Jos tuotteesta puuttuu osia tai saamasi tilaus on muuten vajavainen
  • Tuote on rikkoutunut takuun voimassa olon aikana
    Huom. kulutusosat (esim. koneiden/laitteiden hihnat ym) eivät sisälly takuun piiriin, ellei kulutusosa ole jo lähetyksessä rikkoutunut tai se rikkoontuu muulla kuin kulutuksella aiheutuvalla tavalla.
  • Paketti on kuljetuksessa vaurioitunut. Huom! Asiakkaan on aina huomautettava noutaessa Postin / Matkahuollon henkilökunnalle, jos huomaa paketin olevan vaurioitunut / rikkoutunut kuljetuksessa.